Kadra

W naszym przedszkolu nie ma pań, są ciocie, ale nie dlatego, że to ktoś z rodziny tylko po to, aby było nam miło i żebyśmy czuli się tu jak w domu. A jakby tego było jeszcze mało mamy pośród siebie również wujka. Wiemy, że to rzadkość w przedszkolach więc tym bardziej się z tego cieszymy!


Małgorzata Wiśniewska
Małgorzata Wiśniewska

(ciocia Gosia, dyrektor przedszkola, zajęcia muzyczne i rytmiczne) – absolwentka edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz studiów podyplomowych na kierunku wychowanie przedszkolne, od lat związana z kulturą i muzyką, od 6 roku życia członek  Grupy Artystycznej Skoczki, a od 2008 roku instruktor muzyczny oraz nauczyciel gry na pianinie. Doświadczenie zdobyła pracując z dziećmi w zespole oraz odbywając praktyki zarówno                      w przedszkolach jak i w szkołach podstawowych. W naszym przedszkolu wprowadza w świat muzyki. Śpiewa, tańczy, gra na gitarze i pianinie.


Bartłomiej Wiśniewski
Bartłomiej Wiśniewski

(wujek Michał, zastępca dyrektora ds. pedagogicznych, wychowawca) – absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe. Jest wesoły, pomysłowy i łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi. Potrafi dużo osiągnąć dzięki swojemu nastawieniu i konsekwencji w działaniu. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobył dzięki praktykom szkole podstawowej oraz przedszkolu. Zamiłowanie do pracy z dziećmi odziedziczył po dziadku, ojcu oraz wujku, jest więc trzecim pokoleniem nauczycielskim w rodzinie.


Iwona Przybylska
Iwona Przybylska

(ciocia Iwonka, wychowawca) – absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza     w Poznaniu na kierunku pedagogika opiekuńczo – wychowawcza oraz studiów podyplomowych na kierunku zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. W przeszłości członek Grupy Artystycznej Skoczki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła pracując wcześniej w jednym z poznańskich przedszkoli. Na co dzień mama Ani i Adasia. Ciocia Iwonka jest osobą miłą, pogodną i zawsze uśmiechniętą co powoduje, że dzieci czują się bezpieczne i kochane.


Katarzyna Kurant
Katarzyna Kurant

(ciocia Kasia, wychowawca) – absolwentka Akademii Rolniczej w Lublinie na kierunku ochrona środowiska. Ponadto ukończyła studia podyplomowe na kierunku pedagogika z przyrodą oraz wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe. Ciocia Kasia jest bardzo sympatyczną, otwartą, spokojną i cierpliwą osobą. Posiada uzdolnienia plastyczne, które często wykorzystuje w pracy z dziećmi. Najpierw swoje doświadczenie zdobyła jako nauczyciel przyrody, następnie jako mama Patrycji i Alicji. Ponad to odbyła szereg praktyk w przedszkolach i szkołach.


Karina Małuszek
Karina Małuszek

(Ciocia Karina, wychowawca) -Ciocia Karina, wychowawca – absolwentka Wyższej Szkoły Zdrowia Urody i Edukacji na kierunku dietetyka, oraz Wyższej Szkoły Techniczno-Humanistycznej na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Całą zdobytą wiedzę zarówno o zdrowych nawykach żywieniowych jak i o wychowaniu dzieci stara się wykorzystać jak najlepiej w swojej pracy. Jest osobą przyjazną, miłą, ciepłą, uśmiechniętą i zawsze gotową do wyzwań, które często stawiają dzieci. Pracowita i dokładna, jeśli coś robi stara się to robić do końca i jak najlepiej potrafi. Stara się, aby dzieci chętnie przychodziły do przedszkola organizując im różnorodne i ciekawe zabawy zapewniające prawidłowy ich rozwój. Praca z dziećmi przynosi jej wiele radości i satysfakcji, ponieważ robi to co lubi.


Aneta Rubert
Aneta Rubert

(Ciocia Aneta, wychowawca) – absolwentka UAM w Poznaniu na kierunku pedagogika w zakresie edukacji elementarnej z terapia. Cechuje ją otwartość, cierpliwość i duże poczucie humoru . Często się uśmiecha co pomaga jej w kontaktach z dziećmi. Doświadczenie zawodowe zdobyła odbywając praktyki w przedszkolach i szkołach podstawowych. Prywatnie mama Julki i Piotrusia, dzięki czemu jeszcze bardziej rozumie potrzeby małego przedszkolaka.


Karolina Świętek
Karolina Świętek

(Ciocia Karolina, wychowawca) -Ciocia Karolina, wychowawca – absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku,, Praca socjalna z resocjalizacją” oraz studiów podyplomowych,, Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe”. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła odbywające szereg praktyk w przedszkolach i szkołach podstawowych oraz pracując przez 7 lat w poznańskim żłobku, a później w przedszkolu. Jest osobą pogodną i otwartą. Prywatnie również mama. Swój talent plastyczny wykorzystuje wprowadzając dzieci w zaczarowany świat barw. Praca z dziećmi jest nie tylko jej zawodem, ale przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi jej mnóstwo satysfakcji mierzonej uśmiechami jej podopiecznych.


Marika Stiller
Marika Stiller

(Ciocia Marika, wychowawca) -Studentka pedagogiki o specjalności edukacja elementarna z terapią pedagogiczną. Prywatnie mama Laury. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła uczęszczając na praktyki zawodowe, kursy pedagogiczne organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów KLANZA oraz członkostwo w Kole Naukowym Baby Start i organizowanie rożnego rodzaju zajęć dla dzieci z pobliskich szkół. Ciocia Marika jest osobą kreatywną i zaangażowaną, łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi oraz rodzicami, potrafi zarazić swoją pasją, a nieustannym entuzjazmem zachęca do działania. Jest osobą życzliwą i uśmiechniętą. Ponadto stosując częste pochwały, nawet w przypadku niewielkich postępów potrafi wzbudzić w dzieciach ważne poczucie kontroli nad rzeczywistością, kibicując im, wspierając i uświadamiając ich, że ta ciężka praca jest wartościowa, a oni sami są wyjątkowi. W swoich działaniach jest cierpliwa i wytrwale czeka na zamierzone rezultaty, wie kiedy i jak pomóc oraz ma świadomość, że do opanowania niektórych czynności potrzeba czasu. Praca w przedszkolu sprawia jej wiele radości, dlatego dzieci mają gwarancję bycia kochanym, wyjątkowym i zaangażowanym we wszystkie szalone projekty.


Sylwia Wróblewska
 Sylwia Lubawa

(Ciocia Sylwia, opiekunka) – absolwentka Technikum Handlowego w Rogoźnie. Jest osobą sympatyczną, uśmiechniętą i miłą. Bardzo łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi. Pomaga w czynnościach codziennych i dba o bezpieczeństwo dzieci w busiku.



Marlena Kucz
Marlena Kucz


Ciocie Marlena i Tatiana pełne ciepła i troski o potrzeby dzieci pomagają w codziennej pracy wychowawcom. To one najwięcej krzątają się w kuchni przygotowując smaczne i zdrowe śniadanka oraz podwieczorki. Z ogromnym zapałem i wielką starannością dbają o czystość i porządek w przedszkolu.


Barbara Surdyk

(ciocia Basia – religia, zajęcia teatralno-językowe) – absolwentka Instytutu Wyższej Kultury Religijnej przy Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy na kierunku Pedagogika – nauczanie początkowe z wychowaniem przedszkolnym. W pracy łączy wiedzę z pasją, która jest szeroko pojęta sztuką. Na jej zajęciach mali uczniowie mogą odkrywać i doskonalić swoje umiejętności aktorskie. U dzieci stara się zaszczepić to, co w życiu najważniejsze – poszanowanie drugiego człowieka.


Tomasz Jarzembowski

(wuja Tomek – gimnastyka) – absolwent Kujawsko – Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy na kierunku pedagogika ogólna oraz Wyższej Szkoły Pedagogiki i Administracji w Poznaniu na kierunku wychowanie fizyczne w zakresie specjalności nauczycielskiej z gimnastyką korekcyjno–kompensacyjną. Od lat związany ze sportem, w latach 1999-2003 zawodnik szkółki piłkarskiej „Amica” Wronki, z którą w 2002 roku zdobył Mistrzostwo Polski Juniorów starszych. Następne siedem lat reprezentował barwy Klubu Sportowego „Nielba” Wągrowiec (łącznie 70 występów na boiskach 3 i 2 ligi) Ukończył kurs trenerski UEFA A oraz wiele kursokonferencji. Poza pracą w naszym przedszkolu, gdzie dba o harmonijny rozwój dzieci, cały czas zdobywa doświadczenie pracując w szkole podstawowej jako nauczyciel wychowania fizycznego. Jest również grającym trenerem seniorów Sokoła Mieścisko oraz trenerem grupy młodzieżowej – żaków w Klubie Sportowym Wełna Skoki.


Emilia Michalak
Musical Babies

Musical Babies – zajęcia muzyczno–ruchowe w języku angielskim, podczas których dzieci poznają proste słowa i zwroty angielskie za pomocą rymowanek i piosenek angielskich. Stopniowo z wiekiem włączają się w śpiewanie samych piosenek i mówienie rymowanek wraz z pokazywaniem określonych czynności. W ten sposób dzieci osłuchują się z językiem angielskim, co pomoże w późniejszej nauce języka, ponad to wykształcają poczucie rytmu za pomocą prostych instrumentów muzycznych, tańca ruchu oraz poprzez różnorodne gry i zabawy nabywają bądź usprawniają koordynację ruchową.



×